Wednesday, October 27, 2010

keheranan di benakku...

aku hairan
aku pelik...
hurmmmm.
membuatkan jiwaku ligat berfikir....
pelbagai persoalan yg rancak menari-nari~~~
kenapa ianya harus berlaku??
camner boleh trjadi ni???
kenapa laa leh jd cmni??
aish....pening lalat di buatnye.......
bila cam2 persoalan di otak~~~
mcm2 la plak kena pikir...
nk jwb semua persoalan yg ada.....
hemisfera kiri kanan semakin aktif...
sempat lagi~~~
(psikolinguistik ckit)
heheheheheh......
aku pon tak tahu nk bermula cmner...
tak tahu nk diluahkan kepada sesiapa....
org cakap "jgn mudah percaya kt owg ni"
nt owg akan mengata kt belakang nanti.....
camni la..cheritera bermula....hdp bermasyarakat ni meme ler byk dugaan kan..
nk kena jg hati semoa owg,setiap manausia ni xsempurna..
cam 2 jg la aku...seorang insan yg xsempurna..tp mempunyai hati dan perasaan....
mungkin ada silap aku..yg membuatkan hati kwnku ni terasa..tp semua ni da lama...
so,bila owg terasa ngn kita...musti la xmo layan kita ag kan..
xnak cakap...pendek kata xmo semua la ngn kita ni...
huhuhu..keheranan la jgg...sb :-
1.xckp terus terang ngn kita...
2.duk cita kt owg lain..malu la kita kan...
tp xpe la..myb itu cara bangang dia..sb bangang kita xsama ngn bangang dia...
"owh...aku yg silap rupanya".... hati kecilku berkata.....
bt mu kwn,ku coretkan secebis kata....
percayalah apa yg trjadi atas kekhilafanku..
maafkan aku....
tp,apa yg aku dpt,dia tak dapat maafkan aku...
uhhhh....hancurnya hati aku..mula2 jer la...hehehe
tapi,ku tak sangka...kawan yg besama kita..
SANGGUP MENIKAM KITA DARI BELAKANG......
bila aku fikirkan semua ni.l..arggghhhh...
sakitnye hati ni....nak nangis pon ader....
tp percaya dan berpeganglah kepada prinsip ni....
Lupakan kebaikkan kita terhadap owg lain,
ingt keburukkan kita terhadap owg,
Lupa segala kesalahan owg terhadap kita,
ingat segala kesalahan kita terhadap owg.
InsyaALLAH,hati kita akan menjadi tenang...
tenang setenangnya...
tp,aku hanyalah manusia biasa...xlepas dr kesalahan..
xlepas dr hasutan setan laknatulklah.....
bila kita sentiasa mengingati ALLAH, ALLAH akn menolong hambanya....
alhamdulillah..aku hadapi segala kengkangan yg berlaku dengan hati yg sabar..
kehidupanku ditemani kawan2 seperjuangan..
menceriakan lagi hidup ini...
walaupun kehilangan seorang kwn,ALLAH masih memberiku kwn2 yang lain....
detik demi detik hidup ini terus kususuri......
akhirnya ALLAH MAHA ADIL, ALLAH MAHA MENGETAHUI.....
aku bersyukur sangat2...
semua owg buka mata...menilai mana yg betul mana yg salah...
aku berharap agar kesilapan yg lepas mendewasakan hidup aku...
YA ALLAH, AMPUNKAN DOSA HAMBAMU INI......
semuanya telah berakhir....
~~~lalalalala......
kepada yg memberi sokongan....
jutaan terima kasih ku hulurkan..budi kalian amat kuhargai..
kepada yang menDOWNKAN aku..terimas jgk,tnpa korang,aku xtahu mana silap aku....
kepada semua...TQ..
semoga hidup kita diberkati......
p/s * kekasaran bahasa ada sedikit sebanyak yg berlaku.......

No comments:

Post a Comment