Wednesday, August 18, 2010

ari ni dalam sejarah....

salam semua...
apa khabar??
amacam puase??ok x?? :-)
harap2 suma ok.......
kejap jer rasa...da 8hari kita berpuasa...
syukur pada YANG ESA....
kita masih laksanakan lagi ibadat puasa thn ni kan......
ummm......
td buka puasa kt FEP..mbe ajak....
nik,yummi,,,kak azza,,,,,eli,,,nor dan aku..
seronok..dpt berbuka ngn kawan2...
free lak tu...hahahahahaha........
pas 2..balik kolejku terchenta..KKM...
masa kt toilet......
spek aku terjatuh...
Huhuhuhuhuhu..........................
hampir setahun spek tu..
aku syg sngt2...adiah dari kak teh aku...
tp apa leh buat...da xda rezeki...
tepom ma lapli mummy......
pe lagi kan...
mintak duit...nk buat yang baru...hohohoho......
pesanan buat semua...berhati2 ketika di tandas,,,,,,hahahahha
tyme ni ujan...best cngat2...
tejukkkk....nyaman........
so......................
aku mao tito...
sok pg nak sahur....
salam semua.........selamat malam....

No comments:

Post a Comment